bakgrund

onsdag 3 juni 2009

Gott & Blandat

Igår var jag på öppna förskolan med Ella, blir inte så ofta längre eftersom att jag börjat jobba, passade även på att spana lite på min snygga blivande man, hihi.. mysigt ;) är ju sååå KÄR!
Ella träffade sina kompisar Zedric, Sixten och Charlie :) jätte kul!, imorn blir de babycafé...
Vi har bokat en resa till LEGOLAND, det ska bli sååå roligt!!! lääängtar!






Jag har även fått fira min första Morsdag, Jag fick en hjärtformad kudde som jag ska ha i badkaret och en iskubhållare (eller va de nu heter) me döskallar, så tuff! :) Tack Ella och Benjamin, älskar er mina goa gullungar! och tack Älskling! ;-)

Sen åkte vi till Kristinehamns skärgård där vi käkade lite glass och badade, helt underbart, så mysigt!

Vi matade ankor också, dom kom och käka kex ur händerna på oss :) coolt..




Mina Morsdag presenter från Ella och Benjamin...-TACK



Buuurrr..., kallt!




ANKA!!



Mor och dotter doppar fötterna =)

Far och son myser i gräset..

sååå fina barn vi har... :) så stolt!



Hhmm, har Ella käka mjukglass tro.. hihi


Jag har även varit ute på lite fest, var ute i lördags för första gången sen jag blev gravid, jätte kul! vi var på statt där Torgny Melins spelade...hihi.





Tack tjejer för en toppenkväll!

2 kommentarer:

kathleen sa...

hallå gumman vilka mysiga bilder och vad härligt ni fira mors dag såg ju såå mysigt ut ju tihih här är adressen http://wasberg.blogspot.com/till min blogg ha det så gött så ses vi sen kramizzz

Linda sa...

snygg du är !! Blir så avensjuk ! Här sitter man tjock o känner sig mest bitter. haha. Jag ska till Värmland nästa helg. Bor ni nära nu ?