bakgrund

söndag 13 december 2009

haha

fick en kommentar på mitt förra inlägg...hur ska du klara av två barn? var det någon som undra...
Kära nån, du vågar inte ens stå för vad du skriver din idiot genom att vara "anonym"
Att folk är så jävla avundsjuka...helt otroligt..
Jag vet att jag är en väldigt bra mamma så de så..
Och ett barn mår bra av att ha fasta rutiner men de blir ju svårt för henne om hon bara har det hos den ena föräldern!!..ellerhur!?

Stå för vad ni skriver om ni nu ska skriva överhuvudtaget!
_________________________________________________________

Längtar så efter våran lilla gullunge! Min lilla Ella ska bli storasyster....häftigt!
Idag förlovade vi oss :) väldigt oväntat men jag är verkligen lycklig nu...
Fredrik är världens bästa sambo och pappa!.. Älskar min familj så mycket!!

1 kommentar:

Nena sa...

Hej har ändrat min blogg adress så du vet, vill du komma in på min blogg är det ist http://nenaandnova.blogspot.com/

kram