bakgrund

torsdag 29 oktober 2009

Gulligt!!

Igår var min älskling väldigt gullig, när han kom hem efter jobbet så gick han inte inte in utan han knackade först...när jag öppna dörren så tar han fram en jättefin blombukett och sen ett litet paket :) det var en pandora berlock (I LOVE YOU) står det på den, så himla fint, jätte glad blev jag...hihi.. puss älskling!
Sen kolla vi på film och hade myskväll med god mat...

Idag kom min underbara gumma hem, gu vad jag har saknat henne! har precis lagt henne :)

Jag ska nog snart också lägga mig, är sjukt trött...jämt!

Imorn ska vi till Åtorp och hälsa på Ewe, Andreas och Alma, lilla Alma har ju fyllt 1 år =) gu va tiden går fort, våra barn är så stora nu.., hihi..

Snart flyttar vi också, 15 november får vi lägenheten på Ekehjelmsvägen :) men vi har bara tänkt bo där tills vi hittar hus/radhus...

Nu blir de sängen...natti natt!

Inga kommentarer: