bakgrund

onsdag 7 oktober 2009

Radhus?!

Nu har jag och Fredrik börjat kika på lite radhus, eller brf.. har varit på banken idag så det är inga problem att ta lån så de känns ju bra :)
Ska på en visning om en vecka, ska bli spännande. Lite tidigt att flytta ihop men allt känns ju så bra och nu när jag måste flytta så känns de bara dumt att mellanlanda i en lägenhet några månader..
Huset e ju sålt och senast 18 december måste jag ha flyttat :) fyfan va gött!!!

Idag var min mamma och Hasse här, vi fikade lite och så fick dom träffa Fredrik, störde mig lite på att mitt i fikat dyker Johan upp som gubben i lådan, visst att halva huset e hans men det är ändå jag som bor här just nu, man kan ju ringa... eller e de fel att tycka så?.. jaja, skitsamma..

Ella växer så de knakar, hon har börjar prata väldigt mycket, MAMMA, KAKA, TITTA!! heeeela tiden...hihi, så sött..
Hon är en mycket bestämd liten fröken och hon har ett j**la humör..
Men hon är helt UNDERBAR!! Älskar min lilla tjej såå otroligt mycket.

Ska hämta Fredrik ikväll efter jobbet, sen ska vi kolla på film och MYSA :)

Inga kommentarer: