bakgrund

onsdag 10 mars 2010

Lite bilder... =)

Är väldigt dålig på att blogga, men det är ju så mycket annat man ska hinna med...hihi :)
Igår var Evelina och Alma här på besök, jättekul! längesen vi sågs..
Idag har jag, Fredrik och Ella varit i Örebro och shoppat lite presenter till min syster som snart fyller 20 och till Ewe som fyller 25 =) sen var vi på Ikea men där köpte vi bara lådor till Ellas rum och kuddar..
Sen åkte Ella till Johan, blir bara jobbigare för varje vecka tycker jag, gu vad jag saknar henne, det händer så mycket i utvecklingen nu också och jag blir så ledsen över att missa så mycket, men hon verkar må bra och det är huvudsaken.
Imorgon startar våran föräldragrupp, ska bli spännande :) är ju inte så lång tid kvar nu, är redan i v.25...bara 15v kvar!!! Imorgon är det 11 mars, det betyder att jag och Fredrik varit ett par i 6 månader, haha.. här går de undan =) helt otroligt att vi redan ska ha barn och är förlovade...men såå underbart! Vi kommer så himla bra överens om allt och han är världens bästa både mot mig och Ella.

Vi fick hem sängpanelen från ellos (för 3:e gången) idag men den är fortfarande inte bra, det är två 90cm delar som man ska bygga ihop och det är inte samma nyans på vit på dom.. så nu ska vi skicka tillbaka skiten och köpa den på EM ist...synd att vi inte kolla där först.. (finns en bild längre ner på sidan)











Inga kommentarer: