bakgrund

måndag 15 mars 2010

sjuklingen Ella...


Hämtade en liten sjukling igår, Ella har haft feber sen i torsdags och är väldigt förkyld :/ Hon åkte precis tillbaka till Johan (jag har ju henne en dag på hans vecka) men hon kommer imöra bitti igen eftersom att hon inte kan vara på dagis nu när hon är sjuk.

Igår var Fredriks pappa och sambo här på besök, väldigt trevligt.
Vi käka lite smörgåstårta och pratade, Ella var lite blyg och satt mest i mitt knä.

Vi har beställt en sängpanel från .EM i Degerfors oxå, men den kommer inte förens om ca 3-4 veckor, hoppas den blir bra nu :) helt otroligt att det är billigare där än på ellos...men bra för oss!

Nu ska jag plocka undan alla leksaker som ligger utspritt överallt, snart kommer Fredrik hem och då ska jag tvinga ut honom på en promenad med mig och vovvarna, hihi.. men han har nog inget imot de.. =) Sen blir de massa mys som vanligt!
Ikväll är det Medium på tv4+, det måste bara ses!

KRAM

Inga kommentarer: