bakgrund

torsdag 1 april 2010

ULLARED!!!





Ja då har vi varit i Ullared i 2 dagar =) väldigt mysigt har i haft det, tyvärr så hitta jag ju inte så mkt, köpte ett par byxor, leggings, amnings-bh,trosor,prydnads hjärtan, lite kläder till Ella, en flickbody ifall vi får en tös, hade ju redan köpt en till pojk.., Fredrik hitta en vårjacka, några linnen, ed hardy t-shirt, massa blu-ray film, köpte bland annat Camilla Läckbergs filmer, så jäääävla bra!!! Sen fick jag en pandora berlock av Fredrik :) två röda hjärtan med guldkronor ( tack älskling!! Looove you! ), sen köpte jag även en själv.
Sen köpte vi "foppa" skor till hela familjen...gött de!
sen köpte vi massa smått oxå.. Sigge fick en liten present (en bäver som piper) han älskar den, hihi..

Vi träffa även Morgan på lagret...HAHA! lite kul.

Efter shoppingen gick vi och käka på P.P´s/Harrys och FYFAAN vad vidrigt de smaka!! vi beställde in en varsin plankstek (tänkte ha lite lyx) för de första var det en väldigt vinglig planka så den bara snurra runt, moset låg mitt på plankan och köttet var kastat över, sen var det b-sås på burk från ica typ...sen baconinlindande grönsaker, bara de att baconet var inte färdigt... men vi slapp betala för skiten iaf..hehe! tur var väl det...

Jag var helt slut efter denna dag kan ja lova så när vi kom till stugan bädda vi sängen och satte oss och spela lite yatzy, fredrik vann! =) sen la vi oss ca 21:30...

Dagen efter vakna vi ganska tidigt och bara hade det mysigt och käka lite frukost, hade köpt jordgubbar + chokladpudding som vi inte orka äta på kvällen så de blev en romantisk frukost...hihi, sen tog vi en tur till gkås igen sen vidare till COMICLAND, fy vilket ruttet ställe, dit åker vi nog aldrig mer, gubben va ju lika knäpp som på tv...herregud!!

Sen stanna vi till på Älvsereds Shoppingcenter =) där hade dom massa saker från Cult och Diffrent Design + mycket mer..

På kvällen kom syrran och hennes kille hit och kolla på lite film, Sigge hade ju varit hos dom medans vi var borta och han blev sååå glad när han kom hem =) hihi, så go lille killen... han har verkligen blivit en helt annan hund sen kastreringen och nu när han blev själv.. sen är det så skönt att inte behöva blöja på honom längre....inget mera hundkiss!! =)

Kathleen var här en stund på förmiddagen och hon hade med sig en liten påskpresent till mig :) en pandora berlock som de står BEST FRIEND på =) så go du e lilla stumpan!! blev super glad!

Nu ska jag plocka undan och städa lite, sen ska vi göra ett besök på förlossningen/bb med föräldragruppen :) sen kommer Ella ikväll..*längtar*

2 kommentarer:

Caroline sa...

Jag kommer inte ihåg i vilken butik jag köpte förvaringskorgarna men det var en barnbutik på nätet. Vet iallafall att de kommer från Dude design så du kanske kan hitta dem på det sättet.:)

Lycka till med letandet!

Unknown sa...

Jag kan tipsa om ett bra matställe vid Gekås: Stantons. Ligger bakom restaurangen där ni åt (från vruhuset sett). dÄR HAR DOM EN RIKTIGT GOD pIZZA SOM HETER REMBRANTH. Det är kräftstjärtar på den och en kanongod vitlöks cremefraisch. Den är dyr (CA 90KR) men den är stor nog till två så vi brukar dela.

Mysig blogg du har!

Vad synd att man inte kan kommentera om man inte har google eller bloggerkonto...
Tur att min man hade det :)