bakgrund

torsdag 1 juli 2010

Första besöket på BVC med Birk =)

Idag är våran älskade lille son redan 6 dagar gammal och det var dax för första besöket på BVC, han skulle vägas och mätas :) i måndags när vi vägde honom på BB vägde han 3400g och idag vägde han 3680g!! så han väger nu mer än när han föddes, snacka om power i puppemjölken ;) hihi.
Sen var han 52 cm lång så han växer så de knakar =)

Jag kämpar på med amningen, gör ju så jävla ONT nu i början, de e ömt, svullet och sårigt men jag vet ju att de blir bättre med tiden.
Blev rekomenderad på BB att ta en alvedon+ipren 3ggr/dag och sen har jag köpt en salva som heter PureLan, hoppas de hjälper =)

Ella åkte ju till Johan i måndags och nu saknar jag henne riktigt mycket, hon kommer inte förens på söndag och då ska vi ha kalas för min lilla prinsessa fyller 2 ÅR!!
Hon är i stockholm nu med Johan så hon har de nog jättekul, hihi =)

Nu vakna min lille skrutt så nu vill han ha mat :)

Sen blir de filmkväll...har hyrt 3 filmer.. mys mys!!


Birk 2 dagar och farfar och faster Ida


Birk med blivande gudmor och Alicia =)


Birk 5 dagar och mamma


Birk 5 dagar och pappa


Birk väger sig för första gången på BVC.. 3680g =)


Birk ska mätas...52cm lång


Från Kathleen m. familj


Från Ewe m. familj


Från Helena m. familj

Inga kommentarer: