bakgrund

tisdag 13 juli 2010

Cambridge..

Hade tänkt prova Cambridge kuren men de smakar ju inte gott de där inte...blä!
Men nåt drastiskt måste jag ju göra, är ju nästan 10cm större runt magen än vad gubben är, haha...fyfan va fet ja e nu.. !

Idag är första dagen som jag är hemma själv med båda barnen, går hittills väldigt bra, ska strax åka till morfar i stugan så Ella kan få bada lite i poolen där..

Gu vad jag saknar amningen, blir gråtfärdig så fort jag ser någon amma, eller när fredrik matar birk, när jag ser alla hjälpmedel som jag köpte till amningen och varje dag när jag tar mina tabletter som tar bort mjölken ;( så imorn när vi ska till BVC ska jag nog fråga efter en kurator, det drabbar ju hela familjen när jag är så deprimerad.

Birk har även börjat spy som en räv från de att vi började med ersättning, det sprutar rakt ut!! tycker så synd om honom och de känns som MITT FEL!! fan!..

Älsklingen har snart klarat 1 vecka med Cambridge, så duktig! =) sen så gick han till jobbet idag...
Jag ska nog börja med långa promenader när jag inte har Ella, och sen träna Zumba.

Inga kommentarer: