bakgrund

torsdag 22 juli 2010

Trött!




Uuu va trött jag är hela tiden, men jag har ju fortfarande B12 och järnbrist men det borde bli bättre snart =)
Jag har gjort ett nytt försök med amningen men de går inte, måste intensivamma och det orkar jag inte när Ella är hemma och jag måste ju funka som en bra mamma åt henne oxå =) speciellt nu när jag är själv hela dagarna då Fredrik jobbar...jämt! :/ så jag har faktiskt accepterat att jag inte kommer amma och de känns skönt att jag kommit fram till ett beslut, men klart de känns väldigt tråkigt..

Imorgon är Birk redan 4 veckor, herregud vad fort tiden går!

Ella är fortfarande lite avis men de börjar bli bättre, hon vill gärna hålla i sin bror och hon pussar på honom hela tiden...så himla goo.. =)

Igår kom min bror och hans tjej hit från Oskarshamn så det var väldigt kul att ses, får se hur länge dom stannar :)

Nu ska jag städa lite innan lilleman vaknar :)

Älskar mina små hjärtan! <3

Inga kommentarer: