bakgrund

söndag 20 juni 2010

1 dag kvar!

Hopp! 1 dag kvar tills bebis är beräknad =) jag känner INGENTING men de kommer ju bara från ingenstans de där...hehe...Vill ha min bebis NUUUUU!!.. hihi
Ska hämta Ella ikväll, hon kanske sätter igång de hela med allt bus, haha... snart dax för 2 års kalas oxå =) tiden går så himla fort..

Imöra börjar älsklingens semeser, han ska bara ha 1 vecka + 10 pappadagar men ska bli skönt att ha honom hemma ett litet tag iaf :) bättre än inget.
Hoppas de blir lite sommar snart oxå, är väldigt trögstartat tycker jag..

Imöra är det inglasning av balkong!! gött!! kommer bli riktigt nice men 25.000:- fattigare blir vi.. :/ men det är de värt, tycker det är så otäckt att bo så högt upp när vi har småbarn men för att kunna vara där ute lite mer så känns detta som en liten trygghet (kommer absolut inte lämna några ungar själva där ute) men jag behöver inte sitta på helspänn och vara rädd för att dom ska klättra och trilla ner.. är ju ett ögonblicksverk annars.

Nu ska jag hänga lite tvätt och plocka undan lite..sen ta en långpromenad med Sigge =) ska även ta nåt varv med dammsugaren och moppen..

Inga kommentarer: