bakgrund

tisdag 22 juni 2010

40+0


Idag är jag i v. 40+0....känns inte alls kul att ha gått över men hoppas bebis vill komma ut snart. LÄÄÄÄNGTAR!! och sen är det ganska jobbigt att vara såhär tjock!
Jag har gått upp 16kg, så jag får kämpa lite sen...När jag vänta Ella gick jag bara upp 9kg...lite skillnad ;) hehe

Ella hade avslutning på dagis idag, lite midsommarfirande =) jättemysigt och strålande väder!
Hon blev lite ledsen när hon inte fick följa med oss hem och det är väldigt jobbigt att säga "mamma kommer på torsdag gumman, du ska ju åka med pappa hem" och hon bara grinar och ropar efter mamma....ont i hjärtat men jag vet ju att det går över ganska fort :)

Sigge är helt slut, vi har gått en långpromenad vid stranden, han fick även bada lite :) där träffa vi en stor busig hund som gärna ville leka med Sigge men han ville absolut inte, hehe.. sen träffa han två chihuahuaflickor men dom gilla han inte heller... :/ lilla surpuppan...

Inglasningen av balkongen blev klar idag och det blev riktigt bra! =)

Nu ska vi ta oss ett bad och sen sova lite...

Inga kommentarer: