bakgrund

måndag 14 juni 2010

I vecka kvar!!!!


Idag är det exakt 1 vecka kvar tills bebis är beräknad att komma, läääängtar!!!

Idag har jag och Ella varit ute och lekt lite, sen kom moster Mikaela och då tog vi oss en tur till ica Maxi för lite shopping, När jag fråga Ella om vi skulle åka iväg så säger hon "mamma poppa" hehe, yes! mamma ska shoppa ;) så gooo..
Sen var vi till jysk en sväng men hitta inget, sen håller syrran och micke på att leta bil så vi kolla lite på volvo men de va nästan tomt på bilar :/

Igår vart det en kalasdag, först var vi och firade Fredriks systerson Neo som fyller 1år idag :) sen var vi hem till Kathleen då hon och Zedric fyller år nu i juni, men jag kände att jag ville fira dom nu då det kommer bli fullt upp snart med lilla bebisen och jag vet ju inte om vi orkar iväg på kalas då i början osv... vet ju va ont och trött jag var dom första två veckorna när jag fick Ella.

Ella har precis somnat iaf, kl e 19:15 så de va inte dåligt, men hon var helt slut :) hon sover ju inget på dagen här heller för då får vi inte henne i säng förens 21-22 tiden och de e lite väl sent för en 2åring tycker jag..

Väntar på att gubben min ska komma hem från jobbet, han är ledig i TRE dagar nu =) helt otroligt!! underbart! och snart ska han vara pappaledig och ha lite semester så de blir hur bra som helst!

Snart släpps den nya iphone oxå, lätt att man ska ha en sån...men de får bli i typ december/januari när jag kan förlänga mitt ab hos 3 =) Ella älskar att spela på Fredriks iphone, hihi, ser så sött ut..

Nu ska jag skära upp lite vattenmelon som vi ska mumsa på!! mums!!







Inga kommentarer: