bakgrund

fredag 4 juni 2010

Sommar!!

Åh vilket underbart väder vi har fått =) I Looove it!!!
Har blivit mycket glass dom här dagarna, så härligt.
Våran AC har varit guld värd kan jag säga, så skönt att lägga sig i ett kallt rum på kvällen, blir ju jättevarm hos oss då vi har solen mot sovrummet hela eftermiddan o kvällen.

Här om dagen var vi och hälsade på kathleen och barnen, vi sola lite och ungarna bada och sprang runt nakna och lekte, såg riktigt härligt ut, dom hade riktigt skoj!
Ella har även kommit på att det är vääldigt kul att hoppa studsmatta, som tur är så har hennes vänner det hemma så hon får hoppa lite =) se n älskar hon att gunga :)
Hon pratar mer och mer, så härligt att höra, hon börjar förstå lite att det ska komma en bebis tror jag, hon pekar på minmage och säger bebis och även på barnvagnen och bilstolen...

Hon ska snart få göra sitt första besök hos tandläkaren, spännande..blir nog hos en privat, där fredrik börjat gå, jag ska nog också börja gå där, blir Munhälsan här i karlskoga.

Nu ska jag skynda mig till Konsum och hämta ett paket från ellos, har beställt ett överkast (hoppas detta är vitt nu bara) dom andra har jag fått skicka tillbaka då dom inte varit riktigt vita utan mer gräddvita och eftersom vi har så vitt i sovrummet ser de pissgult ut då..inte snyggt!
sen har jag beställt lite mer kuddfodral och lite kläder i present som lilla Neo ska få nu när han fyller 1år, (Fredriks systerson) sen blir det väl att hitta på någon liten leksak också =)

Snart fyller även min lilla prinsessa 2år, herregud vad fort tiden går!!
Innan dess fyller min bäste vän Kathleen och även lille Zedric blir 2år nu i juni...blir mycket presenter =) och därimellan ska vi även få bebis...bara 17 dagar kvar nu till BF...pirr pirr vad nervös jag är!

Kan inte lägga ut så mycket kort, vi har ju en ny dator som jag inte riktigt kan med än, detta är ju en MAC och inget är sig likt, haha, men den är sjukt snygg och hur bra som helst =) men lägger ut bilder så fort jag kommit på hur man gör, lyckades få över en från mobilen på Ella och Miranda =)

Nä, nu måste jag åka så att jag hinner med det jag ska innan gumman kommer hem :) ska göra oss en rabarberpaj tror jag...mums!!


Ella och Miranda hoppas studsmatta =)

Inga kommentarer: