bakgrund

måndag 31 maj 2010

morsdag

Igår var det morsdag och jag fick en härlig sovmorgon och sen kom Ella med paket (som hon även öppnade åt mig) hihi ;) jag fick en mugg som det står "min mamma" på och en jätte fin text... tack älskade gumman min!
Vi tog oss en tur till lek & buslandet i örebro med Fredriks syster m. familj =) jätte kul hade vi och sen åkte vi till marieberg en sväng och käka lite glass.

En toppendag med familjen =)

Sigge har fyllt år också, den 28 maj, han är nu 4år =) stor kille vi har här hemma...hihi
Han fick självklart massa gott att tugga på och lite pipleksaker..

I lördags hade jag loppis och de gick väldigt bra, gick plus nästan 900:- men upptäckte när jag kom hem att jag hade glömt massa saker hemma så skulle behöva ha en loppis till men de orkar jag inte! haha

Väntar på att posten ska komma, tror mina gardiner kommer idag (senast imorgon) ska bli kul att hänga upp dom, börjar bli riktigt nöjd här hemma.. synd att vi inte har ett rum till bara, men vi klarar oss några år här iaf =)

Nu är det bara 3 veckor kvar tills bebis är beräknad, kan ju komma när som helst :) vi bara väntar o väntar...

Imorgon ska jag ha ett shabby chic party, så påminner mina vänner att komma kl. 18:00, finns massa fint att titta på och ganska billigt också, är saker från Diffrent Design.

Lägger upp lite bilder sen när jag har lagt över bilderna från kameran =)

Inga kommentarer: