bakgrund

måndag 10 maj 2010

Fullt ös!!!




Ja idag har det varit fullt ös =) Kathleen och barnen kom hit, först var vi ute en sväng men de blåste så jäkla kallt så vi gick in efter en stund.
Då fick barnen en varsin glass och sen vart de massa bus en sväng och sen gjorde vi lite mat, sen blev nog alla tre ungar trötta för fy vilket gnäll det vart från alla..haha! Ella är väldigt rädd om sina saker, INGEN får låna dom, hon är väldigt bestämd men efter en stund så kan de gå bra, försöker få henne att förstå att dom bara lånar sakerna och att det stannar kvar här hemma, men de e inte alltid så lätt...

Men jättekul att träffas =) Kathleen fick även jobb på anstalten idag =) GRATTIS!! så himla kul..
Har köpt en hissgardin av henne som jag ska sätta över balkongdörren, tar en bild sen när jag väl fått upp det.
Ella ska även köpa Alicias dockvagn, men det får vänta tills löning tror ja.

Idag har jag oxå vart jätte yr och skakig i kroppen, tror inte mitt blodtryck är så bra, va väldigt lågt sist jag var iväg.

Har nyss lämnat Ella till sin farmor och farfar och de va så jävla jobbigt!! Åh! gör så ont i mig att lämna henne till dom när det inte behövs! Hon är väl hellre hemma med sin mamma än att vara där, fick tårar i ögonen så fort dom vände ryggen åt och gick. Hatar varannan vecka, kommer det någonsin att bli lättare?
Fick svar idag om att Ella får byta dagis iaf, så 9 augusti börjar hon på Mårbacka :) tror det blir jätte bra!

Strax kommer gubben hem och då blir de massa mys..

Älskar min fina och underbara familj!
42 dagar kvar tills bebis är beräknad =)...*läääängtar*

Inga kommentarer: