bakgrund

söndag 9 maj 2010

vårmarknad!



Igår var jag och Ella på marken här i stan med moster Mikaela och Mike, men det var inte alls mycket att ha tycker jag så Ella fick en liten ballong men tro inte att den dög för lilla fröken ville ha en stooor ballong men 60:- för en ballong köpte jag inte nu men i sommar när dom större marknaderna är så kan hon nog få det =) sen köpte vi lite marknadsgodis oxå...mums!

Vi kom hem vid 14 tiden och då fick Ella lite mat som jag hade förberett så det var bara att värma och sen lekte vi lite, Ella flytta nästan ut hela sitt rum i vardagsrummet, hihi..
Vid 16 tiden kom Johan och hämta henne och då åkte vi vidare till Åsa m. familj då Emma hade fyllt 7 år =) Min morbror Göran och Urzula var där med så det var jätte kul att träffa alla.
Dom bjöd på jätte god mat, grillat m. potatisgratäng & sallad.
Synd att Ella inte kunde vara med men förhoppningsvis kan hon det nästa gång :)

Idag har jag inte mått sådär jätte bra så jag och Sigge har mest legat i sängen, ska ta en dusch nu och sen börja med maten då Fredrik kommer hem snart, blir att äta nåt lätt bara :)
Sen ikväll kommer Ella, underbart! så imöra får vi hitta på nåt bus... ska nog ringa min vän Kathleen =)

Blir nog ingen systemkamera heller, köper nog en Nikon s640 coolpix ist då den är lättare att ha med sig och är betydligt billigare, har ju inte sådär jätte mkt pengar nu när jag går hemma :/

Ha en trevlig dag!

Inga kommentarer: