bakgrund

lördag 22 maj 2010

Tror ja dööör...haha!!

Ja fyfan vad mycket jag skulle vilja skriva men med tanke på vilka konstiga människor de e som läser min blogg så håller jag det för mig själv, haha...men tänk att jag hade så rätt hela tiden....jävla svin!.. haha!
__________________________________________________________________________________


LAMPA SÄLJES 200:- sååå snygg men jag har ingen plats för den... :/
__________________________________________________________________________________

Underbart väder idag iaf =) sååå skönt!
Har varit i Degerfors med syrran en sväng, skulle in på EM och kolla efter en lampfot men det var ju stängt idag :/ typiskt.
Så vi gick in på loppisen där och där hitta jag en liten chihuahuavovve med koppel och som skällde och gick framåt när man tryckte på kopplet :) blir nog Ella glad...10:- kosta den, hihi.. jättefin, såg ny ut :)

Har även köpt en dockvagn till henne, men har inte bestämt mig om hon ska få den när hon fyller eller innan.
Hon älskar ju att leka med dockor min lilla prinsessa =)

Igår var det exakt 1 månad kvar till bf så älsklingen bjöd ut mig på massa god mat för att fira att det är så nära =) så söt min lilla goding.. Älskar dig massor!!
Han kommer alldeles strax hem från jobbet och då ska vi upp på vinden och röja, ska få med mig så mkt som möjligt till loppisen nästa helg..

Spjälsängen är bäddad och klar nu =) blev såå fint!
Har även fått hem sängpanelen, underbart!

Imöra ska jag på Me&I party hemma hos Helena, ska bli tevligt... synd att man inte har så mkt pengar bara.

Nu ska jag ut i soooolen igen!

*saknar min lilla Ella* puss puss


Mina grabbar känner på vattnet =)


spjälsängen =) lite trångt i sovrummet nu men de blev sååå bra... hihi, bara bebis som fattas nu.


magen v. 35+3 (1 månad innan bf)

1 kommentar:

Nena sa...

Vilket härligt kort på gubben o sigge hehe
Ses i morgon ska bli kul o se dig kram