bakgrund

torsdag 27 maj 2010

Ny dator och barnvagn =)




Idag vakna jag ca kl. 5:15 och kunde inte somna om så jag väckte min kära sambo, hehe.. Han fråga om vi skulle åka in till Öebro då MediaMarkt och Elgiganten öppnade idag och dom hade sjukt bra priser =) vi gick upp och gjorde oss iordning och åkte iväg, hamnade i en bilkö (pga vägarbete) i ca 45 min, less blev jag.
Men när vi väl kom fram så gick de smidigt, vi hade ju sett i deras blad att dom skulle ha en MacBook dator 13" för 5990:- (på MediaMarkt) och som tur var så fanns den kvar så vi slog till, köpte en ny mus och musmatta oxå så att de matchar..
Så nu tror jag älsklingen längtar hem från jobbet så att han kan pyssla med den där =) hihi..
Vi var även till babyproffsen och köpte barnvagnen då vi ändå var där så nu är ALLT klart..., bara bebis som fattas nu..
Köpte en ståbräda till Ella oxå, hoppas hon vill använda den..
Var till barnmorskan igår och nu är bebisen fixerad och magen har sjunkigt så nu är de nära, hon önska oss lycka till ifall vi inte kommer på nästa besök som är om 2 veckor, hihi...

Har hämtat Ella idag, hon börjar berätta en hel del så jag får veta mycket nu som jag bara anade innan.

Nu ska jag och stumpan fika lite och sen ska vi ut till lekparken, får se om morfar kommer hit sen oxå..
På lördag ska jag ha ett loppisbord på skranta så kom dit och fynda!! ;)


denna har vi köpt fast SVART =)

Inga kommentarer: