bakgrund

torsdag 6 maj 2010

saknar!!!

Guu vad jag saknar min lilla skatt... igår när jag åkte hem från mötet så åkte jag ju förbi konsum vid fröding och insåg hur nära jag var henne och tårarna bara spruta på mig, är så sjukt jobbigt att vara utan henne..

Iaf så var det personalmöte hemma hos Angelika igår, var ju det trevligaste mötet och mest innehållsrika hittills, sen hade Annette gjort en super god annanaspaj =)
Kom hem ca 23 så de blev lite sent men då hade min babe tagit fram massa jordgubbar så vi la oss i sängen och smaska på dom och kolla på fuskbyggarna...sen var de natten!

Tog sovmorgon idag, gick upp vid 11 tiden =) skönt att göra så ibland (får passa på nu) hihi..
Sen gjorde vi lite mat, tog oss ett bad och sen bada vi även Sigge och nu vid 14 börja Fredrik att jobba så jag ska städa lite och sen åka till konsum och hämta ett paket, har beställt nya sängkläder till Ella då hon ska få ett större täcke + kudde då bebis ska hennes gamla, sen har ja köpt lite mer örngott till oss.
Hoppas våran sängpanel kommer snart så de känns lite roligare att bädda, ser bedrövligt ut just nu, sängen står mitt i rummet, ska köpa ett sängöverkast oxå, allt i vitt!! de e fräscht!

Har ställt in skötbordet i sovrummet så Ella har fått ett jätte stort rum nu :) sen ska spjälsängen in också, tänkte ställa den vid min sida av sängen så de blir smidigt att lägga över bebis på natten...ska försöka göra så iaf :)

Allt har varit så smidigt denna gången med allt gällande bebis (förutom en lite jobbig graviditet), att välja namn tog typ 15 minuter att komma överens om, BIRK Erik Stendahl eller EMMY Lotta Stendahl, Erik är efter min farfar och Lotta efter Fredriks mamma så de känns väldigt bra..Sen när jag flytta från huset köpte vi ny spjälsäng+skötbord då johan fick ta de vi hade till Ella, sen boka vi en barnvagn och de valet var jätte lätt, vi tog en trehjuling svart och sen köpte vi en bilbarnstol...minns att allt detta var så jobbigt sist men Fredrik tycker det är lika kul som jag och då blir de kanske lättare.. =) Nu är jag jätte nyfiken på vad det är för kön, är det en liten Emmy eller en liten Birk?? hihi...LÄÄÄÄNGTAR!!!

Vi ska köpa oss en ny kamera också, blir nog en Nikon D3000 :) Sen har jag hittat en jättefin familjeram som jag ska köpa så fort de finns lite pengar över :) men den kosta 500-600:- men den har en sån här MÅSTA HA stämpel på sig...haha!
Den 29 maj ska jag ju ha loppis på skranta så då kanske man kan ta dom pengarna till det? smart va!

Skulle behöva städa ute på balkongen oxå, kanske skulle göra det idag med...-men vore gött om soooolen kunde titta fram.

Nu ska jag göra lite nytta..Tjooooo!!

Inga kommentarer: