bakgrund

fredag 14 maj 2010

Fredagsmys..



Yes! Idag är det Fredag och som alla andra fredagar står det fredagsmys på schemat =)
Fredrik är på jobbet, Expert har 1-års jubileum idag så han har nog att göra.
Igår köpte vi en ny kamera och en AC, det kommer antagligen bli gör varmt här i sommar då vi har solen in mot v-rum, kök och sovrum heeeela eftermiddan + kvällen, så lika bra att slå till =)
Ella kom hem igår vid 17 tiden och då åkte vi till morfar, vi blev bjudna på tacos och det var uppskattat =) tack tack!

Idag hade jag tänkt ta en tur till stan men Ella då det var lite roliga aktiviteter, både på stan och vid storängen men det är så dåligt väder så vi stannar hemma :/ Är så väldigt spänd i magen också och igår kände jag av lite förvärkar, men bebis får stanna kvar tills efter v.36 =) vill ju föda i karlskoga.

Har köpt vita sängkläder och ett babytäcke till bebis så ska snart hämta sängen och bädda iordning men tar det efter att vi fått sängpanelen och den ska komma den 20 maj (hoppas hoppas)

Ska köpa nya soffkuddar och en lampkjol som passar med hissgardinen jag köpte av kathleen så stjärnkuddarna är till salu (se bild nedan)
Sen har jag ju en lampfot med stjärna och även an tavla/vägglampa (oöppnad) som var tänkt till Ellas rum men jag vet inte hur de blir med det så är nån intresserad så hör av dig. =) Allt köpt på vita rummet

Nu ska jag leka lite med mitt lilla troll :) hon har dukat för lite fika i vardagsrummet, hihi..




DOM SVARTA KUDDARNA MED STJÄRNOR PÅ SKA SÄLJAS...BÅDA FÖR 200:- CA. 3MÅNADER GAMLA..




1 kommentar:

Helen sa...

Hej! Kul att du tyckte om mina sovrumsgardiner:) Jag ser dessutom att du bor i Värmland... Om jag inte hade haft så hiskeligt mkt att göra och svårt att få dygnets timmar att räcka till sen jag började jobba igen så hade jag gärna sytt ett par till dig. Men som det ser ut just nu måste jag tacka nej till din förfrågan. Ha en bra tisdag.