bakgrund

fredag 18 juni 2010

Höstblåsor...

Börja med att jag kände mig febrig i tisdags men på onsdagen var jag mycket bättre men sen fick jag små röda prickar/blåsor på tummen som gjorde ont, trodde först att det var lite småsår men sen kom de på dom andra fingrarna och idag har jag under fötterna och de bränner och svider som fan!
Så idag blir det en säng/soffliggardag då jag knappt kan gå, härligt såhär 3 dagar innan bf...hehe =)
Känner att jag har miljoner saker att göra, ser ut som en svinstia här hemma, har typ inte bäddat sängen på hela veclan...ORKA! haha.. men nu får de allt bli ordning igen..

Igår åkte Ella till Johan, så himla jobbigt när hon åker men hon hade allt saknat sin pappa så då känns de bättre, var mycket värre när hon stog o grina när jag sa att han skulle komma, men jag kommer aldrig förstå hur det är för ett barn som har varannan vecka då jag aldrig haft de själv, men lite jobbigt är det nog..

Hoppas lilla gumman blivit storasyster nästa gång hon kommer till mami =) Ska bli så kul att se hennes reaktion på BB när hon får se sitt lilla syskon..Åhh va underbart, jag läängtar!! Tänk att snart ha TVÅ underbara barn... och världens bästa sambo/pappa!

Idag ringde damen från www.Byaboden.com (där jag hade beställt mina gardiner) att lampkjolen jag ville hade kommit in så hon skulle skicka den på en gång =) så himla gullig och otroligt bra service! så ska ni handla tyg/gardiner så beställ där! Rekomenderas!!..

Nu är alla presenter till Ella klara, Fredrik blir tokig på mig för jag säger att jag är klar men hittar ändå något "litet" mer att ge henne....kan ju inte låta bli! Fast nu får de allt vara bra, hon har faktiskt fått en cykel och dockvagn så de får räcka med det jag köpt nu utöver det...
Ska kolla när det kan tänkas bli kalas oxå.. Guuu va roligt!! stora tjejen...


Idag fyller min bäste vän KATHLEEN 28år...GRATTIS GRATTIS!!! många kramar till dig gumman!

Nu ska jag snart ut en sväng med Sigge och sen försöka få nåt gjort här hemma om mina fötter tillåter mig att stå på dom..






Sovrummet, lite trångt nu när vi har spjälsäng+skötbord där inne...men myspys

Inga kommentarer: